Service

Meldkamer
Aansluiting van uw beveiligingssysteem op onze meldkamer maakt uw installatie compleet. Via een telefoonlijn of internet (IP) worden alarmmeldingen automatisch doorgegeven aan onze meldkamer. Zo’n melding is bijvoorbeeld ‘Overval’, ‘Brand’, ‘Inbraak’, etc.

In onze meldkamer controleren centralisten 24 uur per dag uw binnenkomende meldingen. Zij bewaken uw pand op afstand en reageren direct indien er een alarmmelding is. De dienstdoende centralist zal dan contact opnemen met u of door u opgegeven waarschuwadressen. Wanneer de telefoon opgenomen wordt, vraagt de centralist naar een persoonlijke code of wachtwoord. Niet opnemen of het noemen van een verkeerde code of fout wachtwoord betekent alarm. Indien nodig wordt de politie ingeschakeld.

Naast signalering van inbraak bewaakt onze meldkamer dagelijks eventuele 220V stroomuitval in uw pand, sabotage aan uw systeem en het goed functioneren van uw telefoonlijn.

Persoonlijk contact
Doordat onze meldkamer ruim voldoende technische en zeker ook persoonlijke capaciteit heeft zijn er, in tegenstelling tot andere meldkamers, nauwelijks telefonische wachttijden. Onze klanten worden uiterst professioneel en persoonlijk te woord gestaan en alarmmeldingen en telefoongesprekken komen niet terecht in een wachtrij of voice response systeem.

Alarmopvolging
U kunt ervoor kiezen dat uw pand bij calamiteiten zo snel mogelijk wordt bezocht door een beveiligingsmedewerker. Voor deze professionele manier van alarmopvolging heeft Holland Totaal Techniek afspraken gemaakt met erkende particuliere bewakingsdiensten. Zo'n bewakingsdienst is sleutelhouder en stuurt een beveiligingsmedewerker naar uw pand om persoonlijk op het alarm te reageren en eventuele schade te laten repareren.

Van alle in- en uitschakelingen, alarmmeldingen en andere bijzonderheden wordt een rapportage voor u gemaakt.